28Νοέ

 

Ως  βάση έχω χρησιμοποιήσει  το μαρούλι. Σου εξασφαλίζει ενυδάτωση φυτικές ίνες και πληθώρα βιταμινών και ιχνοστοιχείων όπως σίδηρο, ασβέστιο, μαγνήσιο ,Β6  και βιταμίνη C.

100γρ.κοτόπουλο για πρωτεϊνική κάλυψη.

Ένα φλιτζάνι κρύες φαρφάλες .Τα κρύα ζυμαρικά συγκριτικά με τα ζεστά έχουν το πλεονέκτημα ό,τι μετατρέπουν ένα μικρό μέρος του αμύλου τους (10%) σε ανθεκτικό άμυλο. Δηλαδή φυτική ίνα που δεν απορροφάται και επιβραδύνει τον κορεσμό.

2-3 κουταλιές καλαμπόκι και 1 τριμμένο καρότο.

Μπάμιες με κιμά

Οι μπάμιες μου αρέσουν, γιατί βρίσκω τo σχήμα τους πρωτότυπο και εξωτικό! Επίσης, με εντυπωσίασε όταν έμαθα, ότι "μπάμια" στην Αφρική σημαίνει "γυναικείο δάχτυλο". Όπως όλα τα πράσινα, έτσι και οι μπάμιες έχουν…
19 Νοέ, 2023
0